تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی والیبال ساحلی با ترکیبی گلستانی راهی مسکو شد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از ورزش و جوانان استان، رحمان رئوفی و بهمن سالمی دو زوج گلستانی تیم ملی والیبال ساحلی هستند که عازم روسیه شدند.
تور جهانی سه ستاره مسکو از روز چهارشنبه دهم خرداد ماه آغاز می شود و به مدت پنج روز پیگیری خواهد شد.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران با ترکیب بهمن سالمی – رحمان رئوفی دو زوج گلستانی برای حضور در این رقابت ها دیروز دوشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) در تهران به مقصد مسکو سفرکرد.
رضا نائینی به عنوان مربی و بهرام سلیمانی به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال ساحلی ایران را دراین رقابت ها همراهی می کنند.
قرعه کشی جدول مقدماتی این رقابت ها امروز سه شنبه برگزار می شود و تیم ملی والیبال ساحلی ایران در این جدول حریفان خود را خواهد شناخت.
رقابت های جدول مقدماتی به صورت حذفی برگزار می شود و ملی پوشان کشورمان در صورت کسب دو پیروزی جواز حضور در جدول اصلی تور جهانی سه ستاره مسکو را به دست می آورند.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی والیبال ساحلی با ترکیبی گلستانی راهی مسکو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..