تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طباطبایی از داماش گیلان جدا شد

مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان روز سه شنبه گفت: مالک باشگاه داماش گیلان از قطع همکاری سرمربی فعلی داماش با این باشگاه خبر داد.
میثم محبوب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اسماعیل حاجی پور مالک این باشگاه در جلسه ای که با هادی طباطبایی برگزار کرد، این جلسه در نهایت منجر به قطع همکاری این مربی بومی با تیم فوتبال داماش شد.
وی اظهار کرد: در این جلسه ، پیشنهاد ادامه همکاری با باشگاه داماش گیلان برای فصل آینده به سیدهادی طباطبایی ارائه شد که وی این پیشنهاد را نپذیرفت.
وی ادامه داد: با توجه به این امر ، همکاری بین سیدهادی طباطبایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با این باشگاه پایان پذیرفت و مسئولان این باشگاه درصدد هستند تا با یک مربی دیگر به توافق برسند.
تیم فوتبال داماش گیلان که در رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد ، به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کرده بود اما در نهایت موفق نشد به رقابت های لیگ دسته اول راه یابد و فصل آینده نیز باید در لیگ دسته دوم به کار خود ادامه دهد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طباطبایی از داماش گیلان جدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..