تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معدوم سازی 700 کیلوگرم گوشت قرمز و ماهی فاسد در لردگان

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری، بیژن حسین ‌پورآقایی اظهار کرد: در بازرسی از مراکز تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی در لردگان 600 کیلوگرم گوشت قرمزغیرقابل مصرف و 100 کیلوگرم ماهی فاسد و غیربهداشتی کشف و ضبط شد.
وی افزود: این مواد غذایی فاسد با حضور نماینده شهردار، دادستان و کارشناسان شبکه دامپزشکی لردگان، در محل کشتارگاه محلی شهرهای آلونی، فلارد و مرکز شهرستان معدوم‌سازی شد.
سرپرست شبکه دامپزشکی لردگان با اشاره به معرفی فرد خاطی به مراجع قضایی تصریح کرد: با توجه به اهمیت سلامت جامعه، با متخلفان در چرخه تولید و توزیع مواد خام دامی و لبنی برخورد قانونی خواهد شد.
حسین‌پورآقایی از مردم خواست؛ هنگام تهیه گوشت قرمز به لیبل مشخصات که دارای تاریخ تولید و انقضا می باشد، توجه داشته باشند.
لردگان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت چهارمحال و بختیاری در 160 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشار: جهانبخش صفری
6199/6021

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معدوم سازی 700 کیلوگرم گوشت قرمز و ماهی فاسد در لردگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..