تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ظهر امروز با لاریجانی در مورد انتخابات هیات رئیسه جلسه دارد

محسن بیگلری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ظهر امروز و بعدازجلسه علنی در جلسه ای با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی انتخابات هیات رئیسه مجلس را بررسی می کند.
وی افزود: در این جلسه قرار است که نظر نهایی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی مطرح شود.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جلسه امروز به احتمال زیاد لیست نهایی مورد نظر این فراکسیون اعلام شود.
بیگلری ادامه داد: البته تاکنون توافقی میان این فراکسیون با فراکسیون امید مجلس صورت نگرفته ولی نظر نهایی در جلسه امروز با لاریجانی رییس مجلس بیان می شود.
به گزارش ایرنا، انتخابات هیات رئیسه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای سال دوم قرار است فردا - چهارشنبه- برگزار شود . فراکسیون های امید، نمایندگان ولایی و مستقلین ولایی جلسات مشترکی را برای انتخاب و معرفی نامزدهای احتمالی خود برگزار کرده اما تاکنون به تفاهم نرسیده اند.
کاظم جلالی ریاست فراکسیون مستقلین ولایی را برعهده دارد که قرار است این فراکسیون که حامیان لاریجانی هستند امروز با رئیس مجلس دیدار کنند.
حمدرضا عارف ریاست فراکسیون امید مجلس و حمیدرضا حاجی بابایی ریاست فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم را عهده دارند.
سیام**9121 **1336خبرنگار: سمیه لاری**انتشار:مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ظهر امروز با لاریجانی در مورد انتخابات هیات رئیسه جلسه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..