تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشتریان از حسن خلق و صداقت کارمندان شعبه خانی آباد بانک سرمایه ابراز رضایت کردند

در بازدید سرزده مدیرعامل بانک سرمایه از شعبه خانی آباد ؛

مدیرعامل بانک سرمایه از شعبه خانی آباد این بانک به صورت سرزده بازدید کرد و با مشتریان حاضر در شعبه به گفت و گو پرداخت.

به گزارش شمانیوز، علیرضا پویان شاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره این بانک به صورت سرزده از شعبه خانی آباد بازدید نموده و با مشتریان حاضر در شعبه به گفت و گو پرداخت.
در این بازدید سرزده، برخی از مشتریان ویژه بانک که جهت انجام امور بانکی در شعبه حضور داشتند در نشستی صمیمانه با مدیرعامل بانک سرمایه، به ارائه نظرات خود پرداختند و ضمن ابراز رضایت از کارمندان خوب شعبه خانی آباد که دلسوزانه و در اسرع وقت به ارائه خدمات به مشتریان می پردازند، از حسن خلق و صداقت در رفتار و گفتار ایشان قدردانی نمودند.
پویان شاد در ابتدای این بازدید، با مسئول شعبه در خصوص وضعیت منابع و مصارف و همچنین وضعیت عملکرد شعبه در خصوص ضمانت نامه ها، دستگاه های خودپرداز و سایر مسائل مربوطه به گفت و گو پرداخت و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات مسئول شعبه، راهکارها و پیشنهادات خود را جهت بهبود عملکرد شعبه ابراز نمود.
گفتنی است مدیرعامل بانک سرمایه پس از صحبت با مسئول شعبه با یکایک همکاران در فضایی صمیمانه به گفت و گو پرداخت و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادهای آنها، توصیه هایی در جهت رشد معلومات بانکی و افزایش راندمان کاری به ایشان ارائه نمود.

منبع:روابط عمومی بانک سرمایه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشتریان از حسن خلق و صداقت کارمندان شعبه خانی آباد بانک سرمایه ابراز رضایت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..