تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح اطعام و افطاری نیازمندان در شهرستان قروه

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛علیرضا خوشبخت گفت: طرح اطعام نیازمندان، مددجویان و ایتام از جمله طرح های مشارکتی کمیته امداد به شمار می رود که با حضور پررنگ خیرین و نیکوکاران اجرا می شود.

وی ادامه داد: اولویت در این طرح، اطعام به صورت جیره خشک و توزیع آن در بین ایتام و زنان سرپرست خانوار است.

به گفته وی سرانه هر نفر در طرح اطعام به نیازمندان در ماه مبارک رمضان 120 هزار ریال است که افراد خیر نیز می توانند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
خوشبخت افزود:همچنین سرانه هر خانوار در طرح مفتاح الجنه یک میلیون و 200 هزار ریال است که با کمک مسوولین و خیرین در راستای دلجویی و آشنایی با مشکلات آن ها از این خانواده ها بازدید می شود.
وی با بیان اینکه یکی از برنامه های کمیته امداد امام راحل افزایش تعداد حامیان بومی است افزود: در شهرستان قروه 458 یتیم و فرزند محسنین با هزار و 270 حامی از خدمات کمیته امداد امام(ره) برخوردار هستند.
خوشبخت تاکید کرد: خیری که حضانت یک یتیم را بر عهده می گیرد ماهیانه 300 هزار ریال پرداخت می کند.
هم اکنون سه هزار و 870 مددجو در قالب 6 هزار و 750 خانواراز حمایتهای کمیته امداد شهرستان قروه بهره مند می شوند.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح اطعام و افطاری نیازمندان در شهرستان قروه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..