تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای مرحله سوم طرح ترسیب کربن در 28 روستای اسفراین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حسن وحید مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح ترسیب کربن در 126 هزار هکتار از بیابان های شهرستان اسفراین گفت:در کارگاه های آموزشی، اهداف اجرای این طرح از جمله مشارکت مردم در توسعه پایدار روستایی، بیایان زدایی، اشتغالزایی و بهبود معیشت، تبیین شد.

وی، برگزاری دوره های آموزشی کسب و کار، تشکیل صندوق های خرد اعتباری روستایی و تعاونی های کشاورزی را از دیگر لوازم اجرای این طرح عنوان کرد و گفت:این طرح از خردادماه 93 در 28نقطه روستایی و سکونتگاهی اسفراین با شش هزار و 200نفر جمعیت با همکاری دفتر عمران سازمان ملل در ایران در حال اجراست.

گفتنی است، ایجاد هفت صندوق خرد اعتباری با 500نفر عضو (50درصد بانوان) از نتایج اجرای این طرح است.

انتهای پیام/آ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای مرحله سوم طرح ترسیب کربن در 28 روستای اسفراین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..