تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«تهمت مستجاب» در مرداد ماه منتشر می‌شود

«تهمت مستجاب» در مرداد ماه منتشر می‌شودناصر پروانی، شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مجموعه شعر خود گفت: هم‌اکنون مجموعه شعرم با عنوان «تهمت مستجاب» بسته شده است. این کتاب حدود 50 غزل و 10 مثنوی بلند را دربرمی‌گیرد. هم اکنون این کتاب در مرحله انتخاب ناشر است. دو، سه ناشر با من صحبت کردند به دلیل جنس متفاوت شعرهایم از این مجموعه شعرم استقبال کردند.

وی افزود: فکر می‌کنم در مرداد ماه بتوانم مجموعه شعرم با عنوان «تهمت مستجاب» را منتشر و روانه بازار کنیم. دوست دارم به دلیل حال و هوایی که در پاییز است مجموعه شعرهایم در این فصل منتشر شود اما این کتاب در این فصل منتشر نخواهد شد. این کتاب به نمایشگاه‌های کتاب که در شهرستان‌ها در پاییز برگزار می‌شود، عرضه خواهد شد. در این فصل نمایشگاه‌های کتاب در اصفهان و تبریز برگزار خواهد شد. امیدوارم مجموعه شعر «تهمت مستجاب» در این نمایشگاه‌های کتاب عرضه شود.

این شاعر در خصوص اشعار تهمت مستجاب اظهار داشت: شعرهای «تهمت مستجاب» یک تم عاشقانه با طعنه‌هایی عرفانی دارد اساتیدی که کتاب را به آنها برای نقد دادم به این اثرم امیدوار بودند و از آن بسیار راضی بودند. فکر می‌کنم «تهمت مستجاب» اثر متفاوتی نسبت به آثار دیگرم است. در این کتاب شالوده و چهارچوب عاشقانه شعرهایم حفظ شده است. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««تهمت مستجاب» در مرداد ماه منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..