تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجتمع صلواتی نان شب ارومیه یکساله شد

گروه اجتماعی: مجتمع صلواتی نان شب ارومیه تا پایان ماه مبارک رمضان میزبان روزه‌داران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، این مجتمع باهدف مدیریت  توزیع احسان های نیکوکاران تحت نظارت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ارومیه  در زمینی به  مساحت 80 مترمربع با صرف هزینه ای بالغ بر 970 میلیون ریال درماه مبارک رمضان سال 95  کار خود را آغاز کرد.
ارزش راه اندازی این مجتمع در ایام و ماه های خاص مثل ماه مبارک رمضان ، محرم و ایام شهادت و میلاد ائمه علیهم السلام بیشتر آشکار می شود و هدف از راه اندازی آن مدیریت، ساماندهی وتوزیع  احسان خیرین با رعایت بهداشت، نظم و مسائل فرهنگی و اجتماعی  عنوان شده است.
منابع مالی این مجتمع از محل اجرای نیت وقف های مرتبط که قید مکان ندارند و همچنین از محل ساماندهی احسان و نذرهای جیره خشک نیکوکاران و خیرین است.
مجتمع صلواتی  نان شب ارومیه که در خیابان وحدت ارومیه واقع شده است تا پایان ماه مبارک رمضان پذیرای روزه داران خواهد بود.
یادآور می شود این مجتمع در طول سال نیز علاوه بر ایام خاص سه روز در هفته با توزیع غذای گرم میزبان همشهریان و مسافران است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجتمع صلواتی نان شب ارومیه یکساله شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..