تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محافل انس با قرآن با حضور قاریان مصری در لرستان برگزار می شود

خرم آباد- ۱۰ محفل انس با قرآن‌ کریم نیمه دوم رمضان امسال با حضور 3 تا 5 قاری مصری در شهرستان‌های استان لرستان برگزار می شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت: برپایی خیمه‌های معرفت، ترتیل‌خوانی و جزء‌خوانی قرآن در ۴۶ بقعه متبرکه استان لرستان از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه لرستان در ماه مبارک رمضان است. حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز افزود: طرح ضیافت الهی از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود و در این راستا ۱۰۰ مبلغ به بقاع متبرکه، حسینیه‌ها و مساجد استان اعزام شده‌اند. مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: پارسال سهمیه استان تربیت 8 هزار و ۲۰۰ قرآن‌آموز بود ولی ۱۰ هزار و ۲۰۰ حافظ قرآن در این مدت آموزش داده شد. وی افزود: امسال نیز سهمیه استان در تربیت قرآن‌آموز ۱۰ هزار نفر است که با توجه به استقبال مردم میزان سهمیه افزایش خواهد یافت. مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: این طرح هر سال تا نیمه اول اسفند با حضور ۲۴۰ مربی به‌صورت رایگان اجرا و در نیمه دوم اسفند آزمون کتبی و شفاهی این طرح برگزار می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محافل انس با قرآن با حضور قاریان مصری در لرستان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..