تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"روزه" پله ترقی و رشد انسان م&#

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام شجاعی مهر به مناسبت فرارسیدن ایام  ماه مبارک رمضان در همایش فرهنگی که با حضور پرسنل سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز اظهار داشت: ماه رمضان ماه مهمانی خداست، ماه بخشش و مغفرت است ماه رمضان ماه نزول قرآن است و در این ماه رحمت اللهی از همه ایام بیشتر شامل حال بندگان خدا می‌شود.

وی ادامه داد: به فرموده رسول مکرم اسلام(ص) ماه رمضان ماه ذوب شدن گناهان است ماهی که نفس کشیدن در آن ثواب ذکر و تسبیح اللهی داشته و خوابیدن عبادت است و ماهی که دعاهای انسان به استجابت نزدیک است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز ابراز کرد: ماه رمضان فرصتی است برای پاک سازی و خودسازی روحی و معنوی، ماه رمضان براندازی است برای توشه گرفتن و تلاش برای رشد معنوی و آسمانی، فرصتی برای بریدن از خاک و پرواز تا افلاک.

شجاعی مهر تبیین کرد: آداب ماه رمضان فقط به روزه‌داری به معنای ترک خوردن، آشامیدن و دیگر مبطلات نیست بلکه باید تلاش نمود تا به معنی واقعی روزه‌دار بود و صائم بودن یعنی پرهیز کردن از همه گناهان آشکار، گناهان مخفی در حوزه فکر و اندیشه و عمل حفظ جوارح و جوانح است.

وی گفت: یک روزدار واقعی باید تلاش کند تا نظر رحمت پروردگار را به خود جلب کند و آن با انجام اعمال حسنه و انفاق – اطعام و رسیدگی به حال مستمندان و محرومین محبت و احترام نسبت به بندگان خدا انس و الفت با قرآن و مساجد توسل به اهل بیت الهی اطاعت و پیروی از فرامین الهی و امام زمان (عج) روح خود را پرورش دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) گفت: رعایت حقوق دیگران، احترام به بزرگترها، محبت به زیردستان و کوچکترها همه از آداب روزه‌داری است.

وی  افزود: روزه‌داری علاوه بر برکات و آثار معنوی آثار جسمی هم دارد، رسول خدا می‌فرمایند روزه بگیرید تا سلامت شوید.

شجاعی مهر اضافه کرد: روزه‌داری باعث سلامتی، رفع خیلی از بیماری‌های جسمی می‌شود به طوری که شواهد نشان می‌دهد که درمانگاه‌ها در ماه مبارک رمضان خلوت می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: روز‌ه‌داری تمرین ترک عادات زشت در زندگی انسان است اگر قدر این فرصت را قدر بدانیم «روزه» پله ترقی و رشد انسان می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"روزه" پله ترقی و رشد انسان م&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..