تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک شرکت ایرانی برنده پروژه‌ی آبرسانی به نیجریه شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهاب قدس به عنوان نماینده‌ی مهندسی ایران توانست در میان 8 شرکت بسیار معتبر مهندسی مشاور آمریکایی، اروپایی و آفریقایی که در یک مناقصه مهم جهانی حضور داشتند به صورت کاملا" مستقل و با بالاترین امتیاز به عنوان شرکت اول این ارزیابی انتخاب و معرفی شود.

روند رو به رشد صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای دور و نزدیک و افزوده شدن کشورهای جدید به لیست درخواست کنندگان خدمات فنی و مهندسی از ایران اسلامی، نشان از رونق گرفتن صادرات مغز افزار به عنوان یکی از مولفه‌های ممتاز در صادرات و رونق اقتصادی به شمار می‌آید. محک خوردن کالا و خدمات فنی و مهندسی ایران در بازارهای جهانی نیز باعث ارتقای کیفیت آن شده و حضور در عرصه‌های بین‌المللی را تسهیل می کند.

پس از گذشت 4 دهه، از پیروزی انقلای اسلامی ایران و با توجه به تمام مشکلات و موانعی که برای خودکفایی و توانمندسازی کشورمان وجود داشت، متخصصان توانستند صنایع آب و نیرو با افزایش توان علمی و فنی خود، به خودکفایی کامل دست یابند و برای توسعه و اجرای پروژه های ملی و فراملی، بی نیاز از حضورکشورهای خارجی ‌باشیم.

حال موضوع مهم و قابل توجه این است که این توانمندی نه تنها در داخل ایران بلکه به فراتر از مرزها رفته و ما شاهد صادرات علم و نیروی فنی مهندسی ایرانیان هستیم.

در همین راستا و با توجه به موضوع پر اهمیت "اقتصاد مقاومتی"، بار دیگر ایران توانست در عرصه بین­ الملل افتخارآفرینی کرده و در رقابتی سنگین با شرکت های بسیار معتبر اروپایی و آمریکایی همچون گروه بزرگ Enplan آمریکا، مشاورین باسابقه ی  Aims انگلیس، شرکت مهندسی مشاور Dolsar ترکیه و مشاوران کارآزموده ی عرب همچون Spectrum لبنان و Studi Interntional امارات متحده‌ی عربی و گروه مشاورین بین المللی ECG مصر، برنده‌ی یکی از پروژه­های مهم بین المللی و عظیم در حوزه تامین آب و آبرسانی باشد و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در قاره‌ی کهن آفریقا به اهتزار درآورد.

این برای نخستین بار است که یک شرکت مهندسی ایرانی، به­عنوان مشاور، طراح و ناظر بر  اجرای یک پروژه عظیم تامین آب و آبرسانی در کشور نیجریه با فاینانس "بانک توسعه اسلامی" ( که مرکز آن در جده‌ عربستان است ) برگزیده می‌شود.

شرکت "مهندسی مشاور مهاب قدس" از ایران هفته ی پیش طی مراسمی با طرف نیجریه‌یی قرارداد پروژه‌ی مشاوره، طراحی و نظارت مهندسی پروژه‌ی تامین آب ilesa در منطقه‌ی osun کشور نیجریه که شامل احداث تصفیه خانه‌ی آب و تلمبه‌ی انتقال به ظرفیت 60 هزار متر مکعب در روز، سه مخزن 10 هزار متر مکعبی، خط انتقال آب تصفیه شده به طول 32 کیلومتر در اقطار بین 400 تا 800 میلی متر می‌باشد را به امضا رساند.

اسامی شرکتهای حاضر در این رقابت به شرح زیر می­باشد:

Mahab Ghodss Consulting Engineering co. Studi Interntional – Enplan Group Aims Consultants Limited – IBG Group Dolsar Engineering Inc. co – BriLikkalkinmaGrubu (BriLik Development Group) Spectrum Engineering Consultants Umar Munshi Associates – ALLot (Nigeria) Limited ECG Engineerin Consultants Group S.A Enviplan International Limited – Fithline Limited

این موفقیت بی نظیر در سایه ی بهره‌گیری از بهترین نخبگان و فارغ التحصیلان معتبرترین دانشگاه‌های ایران و جهان، توجه همزمان به کیفیت و کمیت به عنوان دو رویکرد اساسی به واسطه‌ی مدیریت مهندسی پروژه‌ها و جایگزینی خرد فردی با خرد جمعی در کلیه‌ی تصمیم گیری‌ها حاصل شده است .

تجلی صدور خدمات فنی و مهندسی این شرکت در 26 پروژه در کشورهای : عمان، سریلانکا، آلمان، هندوستان، آذربایجان، تاجیکستان، افغانستان، پاکستان، نیجریه، قطر، سوریه، آلبانی، گینه و کشور مالی در سال‌های سخت اقتصادی و تحریم ها، دستاورد تحقق شعار و رویکرد مقام معظم رهبری در سال 96 مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

حال زمان آن فرا رسیده تا این موفقیت بزرگ و تازه را که موید "خودباوری"، هوش، استعداد و مدیریت ایرانی در همسویی با اهداف اقتصاد مقاوتی می­باشد را به ملت شریف ایران،  مدیران وکارشناسان شرکت مهاب قدس و فعالان صنعت آب کشور و تمامی علاقمندان به پیشرفتهای فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران، تبریک بگوییم.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک شرکت ایرانی برنده پروژه‌ی آبرسانی به نیجریه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..