تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمز گشایی از دست دادن‌های خاص ماکرون/ نوبت به پوتین رسید

رمز گشایی از دست دادن‌های خاص ماکرون/ نوبت به پوتین رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ با دست دادنهای عجیبش سوالات و گره های مبهمی در ذهن همه ایجاد کرده بود اما حالا کسی پیدا شده که به ترامپ هم در این موضوع  رو دست زده و بیش از او با دست دادن هایش مورد توجه قرار گرفته؛ گویا پشت دست دادن وی با هر شخص خاص یک راز نهفته شده است.

امانوئل ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه در این باره توضیحاتی به خبرنگاران ارائه داده که خلاصه و چکیده حرفهایش در ادامه گزارش شرح داده خواهد شد.

بر اساس گفته های خود ماکرون شیوه دست دادن او با ترامپ در نشست ناتوی بروکسل نوعی جلوه گر اراده و استقامت وی بوده و به نوعی با این کار قصد داشته برای رئیس جمهور آمریکا قدرت نمایی کند و ابهت خویش را به رخ او بکشد.

در تصویر زیر هم کاملا مشخص است که دستان ترامپ از شدت فشار و ضعف دچار رنگ پریدگی گشته و ماکرون برای انتقال مفاهیم مورد نظرش با این سبک خاص تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

رمز گشایی از دست دادن‌های خاص ماکرون/ نوبت به پوتین رسید

در روز دوشنبه ماکرون در کاخ ورسای میزبان همتای روس خود بود که تصاویر از دست دادن های این دو نیز در فضای مجازی منتشر شده اکنون نوبت به پوتین رسیده و باید منتظر مصاحبه های احتمالا نزدیکِ امانوئل با خبرگزاری ها ماند و دید که رئیس جمهور فرانسه از رمزهای دست دادنش به پوتین چگونه پرده برداری می کند و قصد انتقال چه مفاهیمی را به وی داشته است؟

رمز گشایی از دست دادن‌های خاص ماکرون/ نوبت به پوتین رسید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمز گشایی از دست دادن‌های خاص ماکرون/ نوبت به پوتین رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..