تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی سامانه خدمات الکترونیک ساخد

به گزارش افکارنیوز، سردار سعید موذن زاده جانشین معاون بهداد نیروی انتظامی در آیین رونمایی از «سامانه بیمه الکترونیک دندانپزشکی» درمانگاه حضرت قائم (عج) همزمان با سالروز حماسه فتح خرمشهر، سامانه خدمات الکترونیک ساخد (سازمان خدمات درمانی) را بستر و زیر ساخت ارایه خدمات کیفی، سالم و بدون چالش برای کارکنان عنوان کرد و اظهارداشت: در این طرح، سازمان پشتیبانی کننده، ارایه دهنده و گیرنده خدمت از مزایا و تسهیلات این سامانه اعم از افزایش نظارت ها، شفافیت خدمات، کاهش کسورات و خطا‌ها همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها بهره مند می‌شوند. وی به موقعیت استراتژیک درمانگاه حضرت قائم (عج) ناجا و مجاورت آن با منازل مسکونی نیروهای مسلح اشاره و اضافه کرد: این مرکز درمانی در مقیاس یک بیمارستان کوچک به حجم قابل توجهی از مراجعان، خدمات ارایه می‌کند. جانشین معاون بهداد ناجا با اشاره به خدمات شاخص بخش دندانپزشکی درمانگاه حضرت قائم (عج) و تیم پزشکی مجرب از این بخش به عنوان بازوی توانمند درمانگاه نام برد و اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی سامانه بیمه الکترونیک دندانپزشکی در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای استاندارد‌ها و رشد کمی و کیفی خدمات در این بخش خواهیم بود. در ادامه این مراسم بختیاری مدیرکل اسناد پزشکی سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح استان تهران در تشریح مزایای سامانه خدمات الکترونیک به حذف کسورات، دسترسی سایر مراکز درمانی نیروهای مسلح به سوابق درمانی گیرندگان خدمت، حذف مراجعات حضوری بیمه شدگان به شعب مختلف سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح و پیشگیری از تخلفات و سوء استفاده‌ها اشاره کرد. وی از توسعه خدمات الکترونیک ساخد در سایر مراکز درمانی نیروهای مسلح خبر داد و تصریح کرد: رویکرد ساخد در برنامه ششم توسعه، تعامل حداکثری با مراکز طرف قرار داد، تشکیل پرونده الکترونیک سلامت، سلامت محوری و تمرکز بر خدمات پیشگیرانه به ویژه در حوزه دندانپزشکی است. سرهنگ محمد شکری رئیس درمانگاه حضرت قائم (عج) ناجا در ابتدای آیین رونمایی از سامانه بیمه الکترونیک دندانپزشکی ضمن ارایه گزارش مختصری از ظرفیت‌ها و خدمات این مرکز درمانی، یکی از مهم‌ترین اهداف نظام سلامت را رشد و ارتقای متوازن تسهیلات و خدمات بهداشتی- درمانی ذکر و خاطرنشان کرد: سامانه خدمات بیمه الکترونیک با نقش اثرگذاری که در کاهش هزینه ها، مدیریت زمان و جلب رضایت گیرندگان خدمت دارد گامی در راستای تحقق این هدف محسوب می‌شود. گفتنی است، سامانه بیمه الکترونیک دندانپزشکی برای اولین بار و به صورت پایلوت در مرکز تخصصی دندانپزشکی امام علی(ع) ناجا به مرحله اجرا درآمد و درمانگاه حضرت قائم (عج) ناجا به عنوان دومین مرکز درمانی برخوردار از این سامانه در ناجا و پنجمین مرکز در بین مراکز درمانی نیروهای مسلح تهران است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی سامانه خدمات الکترونیک ساخد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..