تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدی: اعضای شورا گزارش 4 ساله ارایه دهند/ چمران: هیچ کدام از اعضای شورا ملک تخفیفی نگرفته‌اند

جدیدی: اعضای شورا گزارش 4 ساله ارایه دهند/ چمران: هیچ کدام از اعضای شورا ملک تخفیفی نگرفته‌اندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس جدیدی عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران در سیصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: این همه لوایح و مصوبه تصویب کردیم و باید گزارشی ارایه دهیم که کدامیک اجرایی شده است. آیا ما فقط کارخانه تولید مصوبات شده‌ایم؟ 

وی افزود: برای دهمین بار است که می‌گویم گزارشی از عملکرد شورا و شهرداری در 4 سال گذشته ارایه داده شود تا روشنگری برای شورای پنجم شود و کارنامه عملکرد شورای چهارم باشد. 

جدیدی ضمن تبریک به دولت روحانی نیز بیان داشت: دولت در برابر هر کدام از وعده‌هایی که داده است، تک‌تک وعده‌ها چک سفید امضا بوده است که به مردم داده است و اگر این چک‌ها برگشت بخورد، نمی‌توان اعتماد مردم را جلب کرد. 

وی افزود: همه ما باید پاسخگو باشیم و بگوییم آیا وکیل مردم بوده‌ایم یا خیر و یا اینکه شورای شهر بوده‌ایم یا شورای شهرداری؟ 

جدیدی گفت: فیش‌های نجومی و املاک نجومی، بلاتکلیف مانده است و آیا این موضوع‌ها تنها منوط به قبل از انتخابات بوده است یا خیر؟ 

وی افزود: باید شهردار تهران گزارش جامعی درباره املاک در شهر تهران ارایه دهد.

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای شهر در حمایت از اعضای شورای شهر گفت: کسی به اعضای شورا ملک تخفیفی نداده و املاک هم نجومی نبوده است.

وی افزود: بنده وظیفه دارم در این رابطه از اعضای شورا حمایت می‌کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدی: اعضای شورا گزارش 4 ساله ارایه دهند/ چمران: هیچ کدام از اعضای شورا ملک تخفیفی نگرفته‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..