تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جواب کارگردان «گشت 2» به سخنگوی خانه سینما

کد خبر: ۵۴۰۸۸۹

۳۱۷  بازدید

علی قائم مقامی سخنگوی خانه سینما امروز در مصاحبه ای اعلام کرد که اعضای این صنف پس از انتشار نسخه غیرقانونی فیلم «گشت 2» جلسه ای با رییس پلیس تهران بزرگ در مورد انتشار غیر قانونی فیلم های سینمایی برگزار کردند.

وب سایت آی سینما: علی قائم مقامی سخنگوی خانه سینما امروز در مصاحبه ای اعلام کرد که اعضای این صنف پس از انتشار نسخه غیرقانونی فیلم «گشت 2» جلسه ای با رییس پلیس تهران بزرگ در مورد انتشار غیر قانونی فیلم های سینمایی برگزار کردند. اما در بخشی از این مصاحبه قائم مقامی اعلام کرد که از سعید سهیلی توقع نمی‌رفت کارت خانه سینما را آتش بزند. ساعتی بعد، سعید سعیلی به این حرف‌ها واکنش نشان داد.

سهیلی: سوزاندن کارت خانه سینما قاچاقچی‌ها را عصبی کرد!

سعید سهیلی هفته گذشته به نشانه اعتراض به عملکرد منفعلانه خانه سینما در انتشار نسخه قاچاق فیلم «گشت 2» کارت خانه سینما و کانون کارگردانان را در مقابل دوربین آتش زد و گفت وقتی اعضای این صنف در حمایت از او حتی بیانیه ای هم صادر نمی کنند، او احتیاجی به عضویت در خانه سینما ندارد.

اما امروز علی قائم مقامی از تشکیل جلسه ای با رییس پلیس تهران بزرگ در مورد قاچاق فیلم های سینمایی خبر داد. او گفت از این به بعد تهیه کنندگان پس از مطلع شدن از انتشار نسخه قاچاق فیلم خود، باید این موضوع را به خانه سینما اعلام کنند تا این صنف آن را به اطلاع نیروی انتظامی برساند. او همچنین در مصاحبه امروز خود تاکید کرد که توقع رفتار معقولانه تری از سعید سهیلی داشته است.

اما کارگردان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در واکنش به مصاحبه سخنگوی خانه سینما به کانال تلگرامی سینما گفت: « آقايان آتش مي‌سوزاند... اين را بفهميد. كارت صنفى خانه سينما با آتش خودم سوخت نه با شعله فندك. در آغاز خودم گُر گرفتم. بعد از گُر گرفتن خودم بود كه شعله آن، كارت صنفى ام را به آتش كشيد.»

سعید سهیلی در ادامه با ابراز تاسف از مصاحبه سخنگوی خانه سینما می گوید: «متاسفم كه شما از كنار آتش گرفتن فيلم ها و سرمايه سينما راحت و در سكوت مي‌گذريد و در مقابل سوختن يك كارت چنين آتش مي‌گيريد. با شتاب جلسه تشكيل مي‌دهيد و سخنگويتان مصاحبه مي‌كند و بنده را به عاقلانه عمل كردن توصيه مي‌فرمايد. اگر ميدانستم آتش زدن يك كارت شما را از خواب بيدار مي‌كند و سكوت شما را مي‌شكند زوردتر اين كار را مي‌كردم.»

کارگردان «گشت ارشاد» در پایان صحبت های خود طعنه دیگری هم به خانه سینما زده است: «اميدوارم با بيدار شدن شما و اتحاد تمامى اهالى سينما بعد از اين جلوى سوختن فيلم ها و سرمايه سينما به دست قاچاقچيان گرفته شود. مطمئن باشيد آتش زدن كارت فقط شما را ناراحت نكرده. پيش از شما قاچاقچيان هم به شدت عصبى شدند. چرا كه سوختن اين كارت زنگ خطر را براى قاچاقچيان به صدا درآوده است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جواب کارگردان «گشت 2» به سخنگوی خانه سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..