تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




150 نفر از بسیجیان شهرستان صحنه در برنامه های طرح هجرت 3 شرکت می کنند

ساعت: 09:33 منتشر شده در مورخ: 1396/03/09 شناسه خبر: 1116546

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : 150 نفر از بسیجیان خواهر و برادر شهرستان صحنه در برنامه های طرح هجرت 3 امسال شرکت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عزت الله عظیمی در گفتگو با امروله،  عنوان کرد : امسال  150 نفر از بسیجیان خواهر و برادر شهرستان صحنه در برنامه های طرح هجرت 3 شرکت می کنند.

وی ادامه داد : در طرح هجرت به منظور نوسازی و بهسازی مدارس از خود دانش آموزان به همراه مربیان و استاد کاران استفاده می شود.

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : این دانش آموزان توسط مربیان آموزش می بینند تا علاوه بر بهسازی حرفه مرتبط با این امر را نیز یاد بگیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : این طرح تا پایان فصل تابستان ادامه دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «150 نفر از بسیجیان شهرستان صحنه در برنامه های طرح هجرت 3 شرکت می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..