تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی هوشمند جدید ایسوس X00KD با دوربین دوگانه در سایت TENAA رویت شد

گوشی هوشمند جدید شرکت تایوانی ایسوس با نام کامل ایسوس X00KD در سایت TENAA مشاهده شد. طبق اطلاعات منتشر شده در TENAA، این گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه و باتری ۴۰۲۰ میلی‌آمپری بوده و با سیستم عامل اندروید نوقا عرضه خواهد شد.

از دیگر مشخصات گوشی جدید ایسوس می‌توان به پردازنده 4 هسته‌ای ۱.۲۵ گیگاهرتزی و نمایشگر اچ‌دی ۵ اینچی اشاره کرد. این گوشی با رم ۲ و ۳ گیگابایتی و همچنین حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

ایسوس X00KD ایسوس X00KD

گوشی جدید ایسوس به دوربین دوگانه پشتی ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. گوشی X00KD با ابعاد ۱۴۴.۲۶ در ۷۱.۲۶ در ۹.۱ میلی‌متر طراحی شده و ۱۶۰ گرم وزن دارد. به نظر می‌رسد ایسوس حسگر اثر انگشت را در جلوی این گوشی قرار داده است.

گفتنی است هنوز قیمت و زمان عرضه ایسوس X00KD مشخص نیست.

مرتضی صفری

علاقه‌ فراوانی به تکنولوژی‌های مرتبط با حوزه‌ کامپیوتر و فناوری اطلاعات دارم و از به اشتراک گذاشتن آموخته‌هام با دیگران لذت می‌برم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی هوشمند جدید ایسوس X00KD با دوربین دوگانه در سایت TENAA رویت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..