تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات فوتسال جام رمضان در پلدشت آغاز شد

به گزارش ایرنا، در گروه یک این مسابقات تیم‌ های شرکت بازرگانی دیسا، هنگ مرزی، ملاکندی، سوپرگوشت علی و لوازم خانگی تاج محل رقابت های خود را آغاز کرده اند.
در گروه دوم نیز تیم های بازارچه مرزی آنا، کفش بابک، گمرک پلدشت، پایگاه شهید بهشتی و ترخیض کالای قربانزاده حضور دارند.
در گروه 3 تیم‌های شبکه بهداشت، الدوز، آراز دن چایپاره، پوشاک استانبول و تعویض پلاک حضور دارند.
بر اساس برنامه ریزی مسئولان هیات فوتسال شهرستان، هر شب 2 دیدار از این مسابقه ها دنبال می شود و مرحله مقدماتی به صورت دوره ای بوده که از هر گروه 2 تیم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد و دور بعدی مسابقات به صورت حذفی برگزار می شود تا چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی مشخص شود.
در دیدارهای شب اول، تیم بازرگانی باغبانی 6 بر سه لوازم خانگی تاج محل را پشت سر گذاشت و تیم بازارچه مرزی آنا به تساوی چهار بر چهار با ترخیص کالای قربان زاده بسنده کرد.
به گزارش ایرنا دیدار دوم این مسابقات امشب سه شنبه / 9 خرداد / بین تیم های سوپرگوشت علی - ملاکندی و همچنین بین تیم شبکه بهداشت – تعویض پلاک در سالن انقلاب این شهر برگزار می شود.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات فوتسال جام رمضان در پلدشت آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..