تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص زمین به پیست اسکیت در البرز

محمد علی یزدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این زمین از سوی اداره کل ورزش و جوانان البرز به منظور ساخت پیست اسکیت برای تمرین و برگزاری مسابقات پیش بینی شده است.
وی اظهار کرد: اختصاص این زمین برای پیست اسکیت، شرایط لازم را برای برگزاری مسابقات استانی - کشوری به میزبانی البرز در کرج فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه ساخت پیست اسکیت به استناد ماده 27 قانون می تواند به بخش خصوصی واگذار شود،یاد آور شد: به مدت 12 تا 15 سال ، پیست اسکیت در اختیار بخش خصوصی که اقدام به سرمایه گذاری کرده قرار می گیرد.
رئیس هیات اسکیت البرز تصریح کرد: متقاضیان برای مشارکت و پیشنهاد در ساخت این طرح عمرانی - ورزشی به اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان البرز مراجعه کنند.
یزدی بیان کرد: به منظور توسعه و ترویج ورزش مفرح اسکیت در البرز، راه‌اندازی کانون‌های درون‌ مدرسه‌ای اسکیت در مدارس دخترانه و پسرانه این استان در دستور کار قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: این کار با مشارکت و هماهنگی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش البرز و همراهی کارشناس ‌مسئولان تربیت‌بدنی نواحی و مناطق هشت گانه آموزش‌ و پرورش در این استان در حال پیگیری است.
رئیس هیات اسکیت البرز خاطر نشان شد: پایگاه های اسکیت با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان و کشف مستعدین این رشته ورزشی انجام می‌شود.
یزدی ادامه داد: استان البرز 12 هزار نفر اسکیت باز غیر رسمی و 460 ورزشکار اسکیت باز سازمان یافته دارد.
وی تاکید کرد: این استان در رشته ورزشی اسکیت دارای استعداد و توانمندی ویژه است به گونه ای که هم اکنون حسن حسینی یکی از ورزشکاران البرزی به همراه تیم ملی اسکیت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مسابقات به ایتالیا اعزام شده است.
2819 / 6155خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص زمین به پیست اسکیت در البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..