تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربی تنیس روی میز کردستانی عازم رقابت های جهانی آلمان شد

به گزارش ایرنا تیم ملی تنیس روی میز ایران در بخش مردان و زنان روز یکشنبه هفتم خرداد به مسابقات تنیس روی میز جهانی 2017 دوسلدورف آلمان اعزام شد.
جمیل لطف الله نسبی مربی کردستانی و مدرس بین المللی، تحت عنوان سرمربی، تیم ملی تنیس روی میز کشورمان را در این رقابت ها هدایت می کند.
این مربی سنندجی از سال 94 سرمربیگری تیم ملی ایران را عهده دار است و در المپیک 2016 ریو تیم کشورمان را همراهی کرد.
نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، افشین نوروزی و امین احمدیان در بخش آقایان و ندا شهسواری، مهشید اشتری، مریم صامت و صبا صفری، ورزشکاران بخش زنان ترکیب تیم ایران در این رقابت ها هستند.
مسابقات تنیس روی میز جهانی 2017 دوسلدورف آلمان از صبح روز دوشنبه هشتم خرداد آغاز شد و امین احمدیان، مهشید اشتری و صبا صفری دیدارهای نخست خود در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهانی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان با برگزاری دیدارهای انفرادی مرحله گروهی مردان و زنان در دوسلدورف آلمان در جریان است.

** ورزشکار بانه ای به رقابت های بین المللی پاورلیفتینگ مسکو رفت
تیم ملی پاورلیفتینگ ایران با 32 ورزشکار در چهار رده سنی بامداد روز سه شنبه 9 خرداد به رقابت های بین المللی پاورلیفتینگ مسکو اعزام شد.
محمد بها الدین عزیزی ورزشکار بانه ای نیز در ترکیب تیم ملی حضور دارد و در رده سنی پیشکسوتان به مصاف حریفان خود می رود.
مجتبی ملکی سرمربی، مجید نظر خانی و احمدرضا همایون پناه مرودشتی به عنوان مربی، ملی پوشان را در این مسابقات همراهی و هدایت می کنند.
مسابقات بین المللی پاورلیفتینگ از 11 تا 14 خرداد در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی مسکو پایتخت روسیه برگزار می شود.

** آیین تجلیل از جوانان برگزیده کردستان برگزار می شود
معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری آیین تجلیل از جوانان برگزیده کردستان و مدیران دستگاه های برتر حوزه اوقات فراغت و ستاد ساماندهی امور جوانان خبر داد.
هیرش رضایی گفت: 15 جوان برگزیده کردستانی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و علمی روز چهارشنبه دهم خرداد در همایشی در سنندج تجلیل می شوند.
وی افزود: این همایش به همت موسسه فرهنگی افق و با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار می شود.
رضایی ادامه داد: همچنین از مدیران دستگاه های برتر حوزه اوقات فراغت و ستاد ساماندهی امور جوانان نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.
معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از حضور مسئولان ارشد استان در این برنامه خبر داد و گفت: رونمایی از پوستر اولین جشنواره هنری - رسانه ای 'لاوی کورد' و کتاب ورزشی 'اصول جودو' از دیگر برنامه های همایش تجلیل از جوانان برگزیده استان است.
وی اضافه کرد: جوانان برگزیده در حوزه های هنری، سرباز و کشاورز جوان، ورزشکار نمونه با توانایی های خاص، امداد و نجات، قرآن و جوان، عرصه رسانه نوشتاری، اختراع و ابتکار و بسیجی، ورزشکار و علمی جوان، پژوهشگر و مددجوی برتر هستند که در این مراسم مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.
وی افزود: با برگزاری این فعالیت‌ها در جامعه و در بین جوانان یک نوع نشاط و امید را فراهم خواهیم کرد تا وفاق، همبستگی، تعلق اجتماعی، تعاملات اجتماعی مطلوب، رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی این نخبگان جوان را افزایش دهیم.
رضایی اظهار کرد: با اعلام وزارت ورزش و جوانان، حوزه فرهنگی و امور جوانان استان در تعدادی از شاخص‌های تعیین شده رشدی 400 درصدی داشته است که در این موضوع روند رو به رشد و چشمگیری دیده می‌شود.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربی تنیس روی میز کردستانی عازم رقابت های جهانی آلمان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..