تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور شناسنامه در استان اردبیل به یک روز کاهش یافت

اسدالله حسن زاده روز سه شنبه در نشستی با فرماندار بیله سوار از مکانیزه شدن سیستم های صدور شناسنامه در تمام ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت در استان خبر داد و افزود: ثبت احوال با نوسازی اهداف و برنامه‌های خود یاریگر دولت در ایجاد بستر دولت الکترونیک و روان‌سازی نظام اداری برای پاسخگویی کارآمدتر به مطالبات اجتماعی و اختصاص عادلانه منابع و امکانات بوده است.
وی با اشاره به اینکه کارت ملی هوشمند در سال های آینده کاربردی خواهد بود گفت: با صدور این کارت اطلاعات اشخاص از جمله تحصیلات ، شغل و وضعیت سلامت در آن ثبت می‌شود و به داشتن کارت‌ های دیگر نیازی نیست.
وی اظهار کرد: شهرستان بیله سوار در صدور کارت ملی هوشمند و شناسنامه مکانیزه جز شهرستان های برتر استان بوده و استقبال از الکترونیکی کردن فرایندها در این شهرستان مطلوب است.
مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: با توجه به کاربردی شدن کارت هوشمند ملی در کشور ضرورت دارد هموطنان نسبت به دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند چرا که در سال ‌های آینده تنها مدرکی که با استناد به آن ارائه خدمات امکان‌پذیر خواهد بود کارت ‌های هوشمند ملی است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، فرماندار بیله سوار هم در این نشست گفت: از آغار طرح صدور کارت ملی هوشمند در کشور بیش از 20 هزار کارت ملی هوشمند در این شهرستان صادر شده که نشان می دهد 47 درصد جمعیت منطقه نسبت به ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند.
آرام حلیم افزود: از سال 90 تاکنون که طرح مکانیزه کردن شناسنامه‌ها در دستور کار قرار گرفته 19هزار و 190 نفر از افراد بالای 15سال در شهرستان بیله سوار اقدام به دریافت شناسنامه جدید کردند.
او خدمات ارائه شده از سوی اداره ثبت احوال این شهرستان به مردم را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برای کاهش زمان صدور کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان دولت نظارت بیشتر ثبت احوال بیله سوار به این دفاتر ضرورت دارد.
استان اردبیل بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور شناسنامه در استان اردبیل به یک روز کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..