تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف سه کیلوگرم تریاک از مسافر اتوبوس در عسلویه

به گزارش ایرنا، سرهنگ سهام صالحی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی (ره) عسلویه حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی این شهرستان یک دستگاه اتوبوس مسافربری را برای بازرسی متوقف کردند.
وی بیان کرد: با توقف اتوبوس و حین بازرسی، مامور پلیس به یکی از مسافران مشکوک و او را برای بررسی بیشتر به بیرون از اتوبوس هدایت کرد.
صالحی افزود: با بازرسی بدنی از مسافر یاد شده 3 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به روش ماهرانه ای دور ساق پا و کمر وی جاسازی شده بود کشف شد.
وی گفت: متهم این مواد را از یکی از استانهای شرقی کشور تهیه و قصد داشت آن را برای فروش و توزیع به استان بوشهر منتقل کند.
7212/6047
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشاردهنده: خدانظرخواجه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف سه کیلوگرم تریاک از مسافر اتوبوس در عسلویه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..