تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی 5 زندانی جرائم غیر عمد در دامغان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدحسینیان گفت: 5 نفر از زندانیانی که به سبب ارتکاب جرائم غیر عمد در زندان دامغان به سر می‌بردند آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خانواده‌های زندانی در فقر به سر می‌برند افزود: کمک به نیازمندان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در ماه مبارک رمضان نزد خداوند پاداش بیشتری دارد.

امام‌جمعه دامغان با تأکید بر اینکه اجرای این مراسم خیروبرکت زیادی را به همراه دارد خاطرنشان کرد: این طرح برای حمایت از خانواده‌های زندانی برگزارشده است و زمینه آزادی افرادی که به دلیل مسائل مالی در زندان هستند فراهم می‌شود.

محمدتقی گلی دادستان شهرستان دامغان نیز در این مراسم اظهار داشت: این مراسم باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به خانواده زندانی‌های نیازمندی که مرتکب جرائم غیر عمد شدند برگزار می‌شود.

وی با تأکید بااینکه کاهش وقوع جرم یکی از رسالت‌های دادگستری است افزود: برگزاری آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده‌های زندانی ازجمله برنامه‌هایی است که همواره به همت اداره دادگستری برگزار می‌شود.

گلی خاطرنشان کرد: حبس زدایی یکی از مهم‌ترین رویکردهای قوه قضاییه است که برای تحقق این امر از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

انتهای پیام/ م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی 5 زندانی جرائم غیر عمد در دامغان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..