تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لخویا – پرسپولیس / هوادار دوباره جبران می‌خواهد

لخویا – پرسپولیس / هوادار دوباره جبران می‌خواهد

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های لخویا قطر و پرسپولیس از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در دوحه بازی برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ‌قهرمانان آسیا را برگزار خواهند کرد. دیداری که از حساسیت‌های بسیار زیادی برخوردار است و به نوعی تکمیل‌کننده تمام راه رفته تیم برانکو در طول این دو فصل خواهد بود. دیدار رفت در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید. آن هم در حالیکه مهدی طارمی یک ضربه پنالتی را از دست داد تا دوباره مثل بازی مقابل الوحده از انگیزه‌های زیادی برای جبران این اتفاق در دیدار برگشت برابر لخویا لبریز باشد. قرمزها روز شنبه در حالی تهران را به مقصد دوحه ترک کردند که کمال کامیابی‌نیا غایب بزرگ ترکیب‌شان برای این دیدار نیز خواهد بود. کمال به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف دیدار رفت را از دست داد و حتی قادر به همراهی پرسپولیس در بازی امشب نیز نیست. از طرفی مصدومیتی که برای محسن مسلمان در جریان تمرینات به وجود آمد، همه را کمی نگران کرد. مسلمان از ناحیه دست دچار شکستگی شده است، اما به گفته کادر پزشکی پرسپولیس می‌تواند با آتل مخصوص تیمش را در زمین همراهی کند.

در مقابل نیز حریف قطری هم شرایط نسبتا مناسبی دارد. آنها در تهران نتیجه‌ای که می‌خواستند را کسب کردند و حالا امیدوارند در خانه به خواسته اصلی‌شان برسند. با وجود اینکه یوسف العربی آقای گل مصدوم این تیم هم توسط بلماضی به تمرینات احضار شده و همین اتفاق خبر از اهمیت بازی برای قطری‌ها می دهد.

نکته قابل توجه درباره پرسپولیس این است که جو اردوی نماینده ایران بسیار خوب است و بازیکنان از روحیه بالایی برخوردار هستند. به خصوص که پیش از این دیدار آنها شارژ مالی هم شدند و از طرفی فعالیت‌های‌شان در فضای مجازی نشان می دهد امید زیادی برای شکست لخویا در قطر دارند.

دیدار امشب تیم‌های لخویا و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی باشگاه السد برگزار خواهد شد. این تصمیمی بود که مسئولان باشگاه لخویا به دلیل شرایط ویژه آب‌وهوایی اتخاذ کردند تا بازی در فضای بهتری برگزار شود.

همانطور که گفته شد، کمال کامیابی‌نیا تنها غایب پرسپولیس در این مسابقه خواهد بود و به احتمال بسیار زیاد محسن ربیع‌خواه در این دیدار نیز جای او را پر خواهد کرد. ضمن اینکه انتظار می‌رود برانکو ایوانکوویچ به ترکیب تیم خودش برای بازی برگشت دست نزند و همان تیم بازی رفت را راهی زمین کند.

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لخویا – پرسپولیس / هوادار دوباره جبران می‌خواهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..