تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورد ویژه دژاگه: 2.5 میلیون یورو برای 30 دقیقه

کد خبر: ۵۴۰۹۴۰

۲۴۳  بازدید

سهم اشکان دژاگه از رقابتهای این فصل بوندس لیگا، فقط و فقط 30 دقیقه بازی بود.

آی اسپورت: سهم اشکان دژاگه از رقابتهای این فصل بوندس لیگا، فقط و فقط 30 دقیقه بازی بود. اشکان که طبق ادعای سایت ترانسفرمارکت با قراردادی 2.5 میلیون یورویی از العربی قطر به ولفسبورگ برگشت، نتوانست به خاطر آماده نشدن مدارکش از یکطرف و مصدومیتش از طرف دیگر، برای ولفسبورگ بازی کند. او تنها در دو بازی ولفسبورگ مقابل برانشوایگ در پلی اف بوندس لیگا فرصت بازی پیدا کرد. اشکان که در دیدار رفت دو تیم، 8 دقیقه در میدان بود، در بازی برگشت که دیشب برگزار شد از دقیقه 68 به میدان رفت تا کلا با 30 دقیقه بازی برای ولفسبورگ، از این تیم جدا شده باشد.

مورد ویژه دژاگه: 2.5 میلیون یورو برای 30 دقیقه 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورد ویژه دژاگه: 2.5 میلیون یورو برای 30 دقیقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..