تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای نمایندگان کنگره آمریکا علیه ایران

برخی از نمایندگان کنگره مدعی شدند که ایران در پی احداث پایگاه نظامی دائمی در سوریه است.

به گزارش شمانیوز: دو تن از نمایندگان کنگره طی نامه‌ای به رکس‌ تیلرسون وزیر خارجه آمریکا ضمن ادعای تصمیم ایران برای احداث یک پایگاه نظامی در مرزهای سوریه با رژیم صهیونیستی و اردن، نسبت به پیامدهای این تصمیم به وی هشدار دادند.
«پیتر روسکام» و «تِد داچ» در ادامه ادعاهای خود می‌افزایند که احداث پایگاه نظامی ایران در سوریه توانایی این کشور برای ضربه‌زدن جدی به متحدان آمریکا یعنی اسرائیل و اردن افزایش می‌دهد.
این دو نماینده آمریکا در بخش دیگری از نامه خود با تکرار این ادعا که ایران از طریق هوایی انواع سلاح‌ها را به سوریه منتقل می‌کند تأکید می‌کنند که مؤثرترین راه مقابله با قدرت‌نمایی ایران در سوریه هدف‌قراردادن صنعت هوایی این کشور از طریق اعمال تحریمهای فلج‌کننده است.
همچنین سناتور «مارکو روبیو» در گفتگو با «واشنگتن‌اگزمینر» مدعی شد که ایران پس از آزادسازی شهر «الرقه» پایتخت خود خوانده داعش در سوریه، تلاش‎های خود را برای اخراج آمریکا از سوریه افزایش خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای نمایندگان کنگره آمریکا علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..