تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری زندان اوین به شهرداری تهران متوقف شد/ سازمان زندان ها قصد فروش زندان اوین را ندارد

واگذاری زندان اوین به شهرداری تهران متوقف شد/ سازمان زندان ها قصد فروش زندان اوین را نداردناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری امور شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت زندان اوین، اظهار داشت: واگذاری و یا فروش زندان اوین به شهرداری تهران متوقف شد.

وی افزود: بعد از اینکه شهرداری تهران برای خرید زندان اوین اعلام آمادگی کرد سازمان زندان ها اعلام کرد که فعلا قصد فروش زندان اوین را ندارد. 

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری امور شورای شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هم بنا به اعلام سازمان زندان ها موضوع فروش و واگذاری را متوقف کرد. 

امانی افزود: شهرداری تهران همچنان آمادگی دارد تا زندان اوین را از سازمان زندان ها خریداری کند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری زندان اوین به شهرداری تهران متوقف شد/ سازمان زندان ها قصد فروش زندان اوین را ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..