تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی تلفنی چین و فرانسه درباره تنش‌ها در شبه‌جزیره کره

وزارت خارجه چین اعلام کرد، «وانگ یی»‌ وزیر خارجه این کشور در تماسی تلفنی با «ژان-ایو لودریان» همتای فرانسوی خود درباره اوضاع در شبه‌جزیره کره بحث و گفت‌وگو کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزارت خارجه چین در بیانیه‌ای تأکید کرد: «طرفین در این مکالمه تلفنی به تبادل دیدگاه‌ها در خصوص اجرای عملی توافق آب‌و هوایی پاریس و همچنین اوضاع در شبه‌جزیره کره پرداختند».

بر اساس این گزارش، ضمن این گفت‌وگوی تلفنی که به درخواست طرف فرانسوی صورت گرفته است، وزیر خارجه چین انتصاب آقای لودریان در مقام تصدی وزارت خارجه فرانسه را تبریک گفته و ابراز امیدواری کرده است که روابط میان چین و فرانسه بیش از پیش به شیوه‌ای جامع و راهبردی توسعه یابد.

بنا بر این گزارش، کره شمالی از ابتدای سال 2016 میلادی تا کنون چندین آزمایش موشکی و همچنین هسته‌ای انجام داده است که همین مسئله باعث افزاش تنش در شبه‌جزیره کره شده است. جامعه بین‌المللی شامل آمریکا به شدت از فعالیت‌های نظامی این کشور آسیایی انتقاد کرده و تحریم‌ها علیه کره شمالی را نیز افزایش داده است.

آخرین آزمایش موشکی کره شمالی بامداد روز دوشنبه با آزمایش یک موشک میان‌برد و پرتاب آن به سمت آبهای ژاپن انجام شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی تلفنی چین و فرانسه درباره تنش‌ها در شبه‌جزیره کره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..