تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عابرانی که در یک لحظه به کام مرگ رفتند +فیلم


عابرانی که در یک لحظه به کام مرگ رفتند+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم تکان دهنده ای ببینید از لحظات دلهره‌آور وقوع تصادف در پیاده رو یکی از خیابان‌های چین. راننده یک خودرو شاسی بلند به دلایلی نا معلوم، در یک لحظه کنترل اتومبیل خود را از دست داده و پس از چرخشی شدید به سمت عابرانی که در پیاده رو منتظر اتوبوس بودند تغییر مسیر داده و چند مرد و زن بیچاره را زیر چرخ های خود له می کند.

راننده در بازجویی های اولیه دلیل این اتفاق وحشتناک را اینگونه توصیف می کند؛ من آنروز بدلیل پوشیدن دمپایی تسلط خوبی روی پدال ها نداشتم و در یک لحظه کنترل ماشینم را از دست داده و این حادثه اتفاق افتاد، پلیس اما به موارد دیگری چون مصرف الکل و مواد مخدر مشکوک است.


 

 عابرانی که در یک لحظه به کام مرگ رفتند+ فیلم  عابرانی که در یک لحظه به کام مرگ رفتند+ فیلم برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عابرانی که در یک لحظه به کام مرگ رفتند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..