تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مک‌کین: تهدید پوتین از داعش جدی‌تر است

کد خبر: ۵۴۰۸۸۳

۱۰  بازدید

یک سناتور برجسته جمهوری‌خواه ادعا کرد، ولادیمیر پوتین در مقایسه با داعش، تهدیدی جدی‌تر و مهم‌تر محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: جان مک‌کین، سناتور جمهوری‌خواه در اظهاراتی عجیب ادعا کرد، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه برای امنیت جهان در مقایسه با گروه تروریستی داعش، تهدیدی جدی‌تر و مهم‌تر است.

وی همچنین هشدار داد، سنا به دلیل مداخله روسیه در انتخابات آمریکا به دنبال تحریم مسکو خواهد بود.

مک‌کین که یکی از سناتورهای ارشد کنگره در حوزه سیاست خارجی محسوب می‌شود، این اظهارات را در مصاحبه‌ای در استرالیا مطرح کرد.

این سناتور جمهوری‌خواه در مصاحبه خود با یک شبکه تلویزیونی استرالیا مدعی شد: فکر می‌کنم پوتین مهم‌ترین تهدید است؛ حتی مهم‌تر از داعش.

وی همچنین مدعی شد، گرچه شواهدی وجود ندارد که نشان دهد روس‌ها در تغییر نتیجه انتخابات آمریکا به موفقیت دست یافته باشند، اما آن‌ها برای تغییر نتیجه چندین انتخابات، از جمله انتخابات اخیر فرانسه تلاش کردند.

مک‌کین تصریح کرد: روس‌ها را بزرگ‌ترین چالشی می‌بینم که هم‌اکنون با آن مواجه هستیم. باید تحریم‌ها را افزایش دهیم و امیدوارم وقتی از تعطیلاتمان بازگردیم، سنا طرح تحریم روسیه را در دستور کار خود قرار دهد و جرایم دیگری را برای رفتار روسیه تصویب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مک‌کین: تهدید پوتین از داعش جدی‌تر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..