تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیسی ها قبل از دیدار با لخویا

روز نو :

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که برای بازی مقابل لخویا راهی قطر شده‌اند، امروز و در آستانه بازی با حریف قطری پاداش خود را از مسئولان باشگاه پرسپولیس دریافت کردند تا با روحیه بالاتری روز سه‌شنبه به میدان بروند.

 

محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با تأیید این خبر به فارس گفت: به منظور روحیه دادن به بازیکنان و کسب نتیجه‌ای که باعث شادی هواداران شود، امروز به بازیکنان در هتل پاداش دادیم و ان‌شاءالله بعد از بازی با لخویا بازیکنان دست پر از زمین خارج خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیسی ها قبل از دیدار با لخویا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..