تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرون آوردن زبان کودک، دلیلش چیست؟

کودک من 15 ماهه است الان یک روزه زبونشو درمیاره سرماخوردگی هم داره زبونشو نگاه کردم چیزی ندیدم آیا تبخاله یا از دندان است؟

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام کودک من 15 ماهه است الان یک روزه زبونشو در میاره سرماخوردگی هم داره زبونشو نگاه کردم چیزی ندیدم آیا تبخاله یا از دندان است؟

پاسخ دکتر عباس شکری، متخصص اطفال:

دوست عزیز، این جز عادت های یک شیرخوار در 15 ماهگی است. در ضمن در هنگام درآوردن دندان، کودک بی قرار می شود و به دلیل خارش لثه در این هنگام این کار را انجام می دهد پس جای نگرانی ندارد و مسئله خاصی نیست. در ضمن می توانید با تهیه قطره آب نمک از داروخانه ها به فاصله هر نیم ساعت 3 تا 4 فطره در بینی او بریزید تا علائم سرماخوردگی در دلبندتان از بین برود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرون آوردن زبان کودک، دلیلش چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..