تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ام‌باپه گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ می‌شود؟

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچسترسیتی حاضر شده‌اند برای خرید کیلیان ام‌باپه ۱۳۰ میلیون یورو بپردازند. مهاجم فرانسوی که پدیده فوتبال اروپاست اصلی‌ترین گزینه رئال برای خرید کهکشانی در این تابستان است.

کیلیان ام‌باپه یکی از پدیده‌های فوتبال در فصل جاری است که تیم‌های بزرگی در پی جذب او هستند و پیشنهاداتی را هم به باشگاه موناکو فرستاده‌اند. رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید در مورد هم‌وطنش و احتمال پیوستنش به باشگاه مادریدی صحبت کرده است.

وی در این خصوص گفت: ام‌باپه پتانسیل بسیار بالایی دارد. اینکه او در رئال مادرید باشد بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود. به‌علاوه اینکه او فرانسوی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ام‌باپه گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..