تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان: مجبور بودیم تغییر سیستم بدهیم/ امیدوارم دیگر چنین روزی را نبینم

 منصوریان: مجبور بودیم تغییر سیستم بدهیم/ امیدوارم دیگر چنین روزی را نبینم

علیرضا منصوریان پس از شکست 6 بر یک استقلال Esteghlal مقابل العین امارات و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه شکست تلخی بود. دو سه مصدوم در این بازی داشتیم و یکی دو بازیکن هم در اواسط بازی مصدوم شدند. مجبور شدیم سیستم تیم را تغییر دهیم. در مجموع از عملکرد بازیکنان و خودمان راضی نیستم.

وی افزود: در جریان بازی هرچه تلاش کردیم به بازی برگردیم، شرایط سخت‌تر می‌شد. العین تمام نیروهایش را داشت و ما می‌دانستیم بازی سختی داریم. از هواداران عذرخواهی و سعی می‌کنیم برای فصل بعد با آوردن چند بازیکن در طراز بین المللی، این تیم را به نقطه بالاتر برسانیم. باید توکل‌مان به خدا باشد و بیشتر تلاش کنیم. العین خیلی خوب بازی کرد و به آنها هم تبریک می‌گویم.

منصوریان در مورد داوری این دیدار تصریح کرد: داور بازی خوب بود و خوب قضاوت Judgment کرد. در بعضی نقاط عملکرد ما ضعیف بود که به این نتیجه بد دست پیدا کردیم. امروز بهتر از داور، تیم العین بود که خوب عمل کرد.

سرمربی استقلال در خصوص آشفتگی تیمش در میانه میدان گفت: ما در 15 دقیقه اول شرایط خوبی داشتیم، ولی بعد از مصدومیت باقری، تیم خط دفاعی من بیرون بود و چهار بازیکن در بازی نبودند. بعد از آسیب دیدگی باقری، تنها چاره ما جلو بردن تیم بود. امید ابراهیمی امروز بیرون بود و یکی از جوانان ما هم یعنی امید نورافکن شب گذشته به جمع ما اضافه شد و به خاطر سلامتی‌اش مجبور شدیم او را بیرون بگذاریم. ما سه هافبک‌مان را نداشتیم و باقری هم آسیب دید و جریان بازی ما تغییر کرد. خیلی سخت بود در شرایط خوبمان باقی بمانیم. به همه چیز فکر می‌کردم جز اینکه باقری در 20 دقیقه اول مصدوم شود و مجبور شویم که تعویضی انجام دهیم.

منصوریان خاطرنشان کرد: تیم ما بسیار جوان است. بیشتر بازیکنان ما سن پایینی دارند. ما سه بازیکن بالای 30 سال امروز در زمین داشتیم و خیلی از بازیکنان ما زیر 24 سال بودند. کار کردن با تیم جوان می‌تواند تبعات داشته باشد. متأسفانه یکی دو بازیکن با تجربه‌مان را امروز نداشتیم. سخت بود بعد از گل دوم تیم را جمع کنیم. وقتی تیم جوانی را هدایت می‌کنید، امکان دارد که اتفاقات عجیب و غریب هم رخ دهد. امروز یکی از بدترین روزهای ما در سال گذشته بود.

وی با اشاره به نقش عمر عبدالرحمن در العین گفت: عبدالرحمن برای العین یک نعمت است. او خیلی تفاوت سطح با سایر تیمش دارد. او یک طرف است و العین یک طرف دیگر. خیلی سخت است که از او مراقبت کنید. ما باید این کار را انجام می‌دادیم همانطور که در تهران این کار را کردیم. دوست نداشتیم به او آسیب فیزیکی برسانیم. سخت است از بازیکنی که با فوتبال امارات تفاوت دارد، مراقبت کرد. در بدترین شرایط‌مان به شرایط ایده آل عبدالرحمن خوردیم. به هرحال عبدالرحمن استانداردهای فوق العاده بالایی دارد.

منصوریان عنوان کرد: امیدوارم هرگز در دوران فوتبالم دیگر چنین روزهایی را نبینم. روزهای سخت، هواداران پشت سر من بودند و از تیم جوانم حمایت کردند. دست تک تک‌شان را می‌بوسم و امیدوارم این روز بد را به ما ببخشند. بازهم از همه آنها تشکر می‌کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

فروشگاه و تعمیرگاه اتوماتیک یدک سارو و برادران

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان: مجبور بودیم تغییر سیستم بدهیم/ امیدوارم دیگر چنین روزی را نبینم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..