تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای 300 برنامه در ماه رمضان/ خیمه‌های معرفت در امامزاده‌های زنجان برپا می‌شود

حجت‌­الاسلام فخرالدین خدابنده‌­لو در گفت­‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: بیش از 300 برنامه در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه ضیافت الهی در 30 امامزاده استان گفت: اجرای برنامه­‌های نماز جماعت، سخنرانی و بیان احکام از برنامه‌­های ضیافت الهی است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به حضور مبلغان در مناطق مختلف استان تصریح کرد: حضور 10 مبلغ از استان قم در مناطق محروم روستایی و حضور مبلغان زنجانی در مناطق مختلف استان از مهمترین برنامه­‌های این اداره است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه­‌های جزءخوانی در استان گفت: در 12 امامزاده­ استان و در حسینیه ­اعظم، زینبیه اعظم، بقعه متبرکه قیدارنبی(ع) برنامه جزءخوانی برگزار می‌­شود.

خدابنده­‌لو افزود: محافل انس با قرآن، کلاس­‌های قرآن اعم از روان‌خوانی، حفظ، تجوید و تفسیر در سطح استان و در مناطق مختلف برگزار می‌­شود.

وی با اشاره به وفات حضرت خدیجه بیان کرد: در 10 رمضان به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س) برنامه با عنوان خدیجه مادر امت در 15 امامزاده برگزار می‌­­شود.  

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه ولادت کریم اهل بیت(ع) در این ماه قرار دارد افزود: در 15 ماه رمضان سالروز ولادت امام حسن(ع) در 30 امامزاده استان برنامه برگزار می­‌شود. شب‌های قدر در تمام امامزاده­‌های استان برنامه برگزار می­‌شود تا مومنان در تمام نقاط استان به عزاداری بپردازند.

خدابنده­‌لو با اشاره به طرح خیمه­‌های معرفت در 5 امامزاده استان گفت: در این غرفه­‌ها غرفه­‌های مشاوره احکام، خانواده و پاسخ به مسائل شرعی و غرفه کودک برای انگیزه دادن برای کودکان به قرآن خواندن و غرفه چندرسانه­‌ای وجود دارد.

وی با اشاره به برنامه افطاری در امامزاده­‌ها گفت: در پنج امامزاده افطاری ساده به روزه داران جز برنامه­‌های این اداره است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای 300 برنامه در ماه رمضان/ خیمه‌های معرفت در امامزاده‌های زنجان برپا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..