تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترس قطری‌ها از ستاره پرسپولیس

مهدی طارمی در حال حاضر با 6 گل، آقای گل رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است و عملکرد خوبی در مسابقات خارج از خانه داشت.

مهدی طارمی در حال حاضر با 6 گل، آقای گل رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است و عملکرد خوبی در مسابقات خارج از خانه داشت.

 ترس قطری‌ها از ستاره پرسپولیس


به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدی طارمی در حال حاضر با ۶ گل، آقای گل رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود و پس از او ۵ بازیکن ۵ گله قرار دارند که در میان آنها کاوه رضایی، عمر عبدالرحمن و هالک برزیلی نیز وجود دارند. البته اگر طارمی می‌توانست دو پنالتی را که در مقابل الریان و لخویا از دست داد به گل تبدیل کند، حالا با ۸ گل زده با فراغ بال در صدر جدول آقای گلی آسیا حضور داشت.    
 
طارمی در مسابقات لیگ قهرمانان ۶ گل زده که متوسط یک گل در هر ۱۰۵ دقیقه را ثبت کرده است؛ مهاجم پرسپولیس در مجموع ۲۸ بار شوتزنی کرده که ۱۴ بار ضرباتش در چارچوب بوده است.

طارمی ۱۱ بار شانس گلزنی برای سایر هم‌تیمی‌های خود ایجاد کرده که تنها یک بار پاس‌های او منجر به گل شده است. مهدی طارمی دو پنالتی گرفته ولی موفق به گل کردن آنها نشده و در نهایت مهدی طارمی ۷ بار در آفساید حریفان گیر کرده است.
 
طارمی در تکل‌های موفق هم آمار خوبی دارد ضمن اینکه با دادن ۱۵۳ پاس و دقت پاس ۷۳ درصدی نقش مهمی در تیمش داشته است. نکته جالب اینکه به جز درخشش باشگاهی، نمایش مهدی طارمی در عرصه ملی و نمرات خوبی که از ناظرین فنی ‌ای اف سی گرفته هم شانس او را برای توپ طلای آسیا به شدت بالا برده است.
 
طارمی اما در بازی‌های خارج از خانه هم آمار خوبی در گلزنی داشته و به غیر از الهلال در دیدار با الریان و الوحده در قطر و امارات گل زده است.

طارمی در ورزشگاه السد طی سه ماه گذشته دو گل به تیم ملی قطر و الریان زده و لخویایی‌ها باید بیشتر از همیشه از او بترسند چرا که بعد از اتفاقات بازی رفت شماره ۹ پرسپولیس خطرناکتر از همیشه به نظر می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترس قطری‌ها از ستاره پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..