تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده لباس‌های گران قیمت خانواده ترامپ چه می‌گذرد؟

به گزارش  سینماخبر :  پس از دوران جیمی کارتر، سی و نهمین رئیس‌جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ اولین رئیس‌جمهوری است که در اولین سفر خود به مکزیک یا کانادا سفر نمی‌کند. همه پنج روسای جمهور که بین دوران ترامپ و کارتر قرار داشتند در اولین سفر خارجی خود، به کانادا یا مکزیک سفر کرده‌اند. اما ترامپ این قاعده را شکسته و پس از سه ماه حکومت در کاخ سفید، اولین سفر خود را از آسیا و عربستان سعودی آغاز کرد.

در این میان حضور ترامپ در اولین مقصد سفرش یعنی عربستان و همراهی ملانیا و ایوانکا ترامپ با او گاه با حاشیه‌‌هایی همراه بود که تیتر روزنامه‌های دنیا را به خود اختصاص داد.

این حواشی از نگاه‌های عاشقانه و دلبرانه شیوخ عرب به دختر ترامپ تا پس زدن دست دونالد ترامپ از سوی همسرش در سرزمین‌های اشغالی را در بر گرفته است. لباس‌های گران‌قیمت همسر و دختر آقای رئیس جمهور همچنین زمینه‌ای بود برای تبلیغ اشرافیت، مد و فشن که در این سفر به رُخ جهانیان کشیده شد!


پشت پرده لباس های گران قیمت خانواده ترامپ چیست؟

تبدیل سفر رئیس جمهور آمریکا به فرش قرمز مد و فشن

با روی کار آمدن دونالد ترامپ و خانواده‌اش در آمریکا از ژانویه تاکنون، شاید به جرات می توان گفت روزی نبوده که رسانه های آمریکایی و غربی از پوشش خانواده او خبری درج نکند،خانواده‌ایی که ید طولایی در عرصه مد و فشن دارد و تقریبا هر موقعیتی را برای تبلیغ در مورد آن غنیمت می‌دانند و به گونه‌ای امکانات دپلماتیک کاخ سفید را رانتی برای خود قلمداد کرده‌اند و به تمام مسائل به عنوان فضایی برای عرضه محصولاتشان می‌پردازند حال چه آمریکا باشد و مراسم تحلیف و چه میهمانی سیاسی عربستان!
منبع:باشگاه خبرنگاران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده لباس‌های گران قیمت خانواده ترامپ چه می‌گذرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..