تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم‌های جدید سینماها اعلام شد

سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده در گروه سینمایی ماندانا اکران می شود.

به گزارش سینما خبر : سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده در گروه سینمایی ماندانا اکران می شود.

 

فیلم‌های جدید سینماها اعلام شد 
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با ما با اشاره به جلسه امروز دوشنبه هشتم خرداد ماه این شورا گفت: در جلسه امروز مشخص شد که فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» از چهارشنبه دهم خرداد ماه در گروه سینمایی ماندانا اکران می شود.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت الله از روز چهارشنبه هفدهم خردادماه در گروه سینمایی استقلال نمایش داده می شود.

فرجی در پایان گفت: فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده نیز از چهارشنبه هفدهم خرداد ماه در گروه سینمایی آزادی اکران می شود.

منبع:مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم‌های جدید سینماها اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..