تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده اجباری از پول داعش در معاملات رقه

ساعت 24- گروه تروریستی داعش در مناطق تحت سیطره خود در سوریه، استفاده از پول مخصوص خود را در داد و ستدها الزامی کرد.

داعش در دستورالعمل هایی، ضرورت معامله با این پول را به شهروندان و تاجران یادآوری کرده است. پایگاه های اطلاع رسانی وابسته به این گروه تروریستی نیز تصاویری از پول ها را به اضافه مغازه هایی که قیمت کالاهایشان را بر اساس آن تعیین کرده اند، منتشر کردند.

صرافی ها نیز دلار و سایر پول های رایج را با سکه ای که داعش قبلا آن را از طلا، نقره و برنز ضرب کرده است تعویض می کنند تا در مناطق تحت سیطره داعش در رقه واقع در شمال شرق سوریه مورد استفاده قرار گیرد.

ارزش هر دینار طلا 195 دلار و درهم نقره آن معادل نصف ارزش دینار طلاست.

داعش قبلا تاجران طلا را در استان دیرالزور به دادو ستد با پول مخصوص خود واداشته بود، اما این امر تا کنون الزامی نبوده است.

العالم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده اجباری از پول داعش در معاملات رقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..