تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخلف برخی قنادی‌ها در استفاده از شربت معده در تهیه زولبیا و بامیه در کرج

علی‌اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به آغاز طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: گشت‌های تعزیرات حکومتی استان البرز واحدهای صنفی مطبخ‌ها،‌ قنادی‌ها، تهیه آش و حلیم و زولبیا و بامیه را مورد بازدید قرار داده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه در این گشت‌ها کشف شد که برخی از قنادی‌ها به سبب اینکه بتوانند چند مرتبه از روغن‌های خود استفاده کنند، شربت معده به آن اضافه می‌کنند، ادامه داد: این افراد با این کار روغن را به رنگ سفیدتر درمی‌آورند و زولبیا و بامیه را در آن پخت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با این کار رنگ زولبیا و بامیه هم خوشرنگ‌تر می‌شود، بیان کرد: چند واحد صنفی که این عمل را انجام می‌دانند علاوه بر معدوم شدن زولبیا و بامیه آن‌ها، پرونده‌های تخلف برای آن‌ها تشکیل شده است.

مختاری با بیان اینکه در راستای همین طرح چند واحد به سبب عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمب شده‌اند، اضافه کرد: برخی از مواردی که بعد از افطار اقدام به تهیه آب میوه می‌کردند، در حوزه بهداشتی مشکل داشتند که با آن‌ها برخورد شد.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 4 واحد صنفی در کرج تا کنون در اجرای این طرح پلمب شده است، عنوان کرد: نزدیک به 30 پرونده تخلف در این حوزه تشکیل شده است که 12 پرونده مربوط به آش و حلیم و مابقی در حوزه قنادی‌ها است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخلف برخی قنادی‌ها در استفاده از شربت معده در تهیه زولبیا و بامیه در کرج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..