تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




33 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عملیاتی مخابرات شوش هزینه شد

ایرج توحیدی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوش اظهار داشت: 4 سایت bts جدید در محل یادمان شهدای فتح المبین، روستای خلف مسلم، سید عبدالله و بدرالوان در سال گذشته نصب و راه‌اندازی شده است.

وی گفت: کابل‌کشی فیبر نوری جهت 12 سایت bts تلفن همراه و برگرداندن آنها از رادیو به لاین در سطح شهرستان‌‌شوش صورت گرفته است.

توحیدی پور به ارتقاء 9 سایت bts همراه اول از 2G به 3G اشاره کرد و افزود: 12 سایت bts همراه اول نیز به 4G ارتقاء داده شده است.

رئیس اداره مخابرات شوش اظهار کرد: در سه مرکز پرظرفیت شهری و 23 مرکز کم ظرفیت روستایی، توسعه تجهیزات اینترنت پرسرعت نسل جدید انجام شده است.

توحیدی‌پور افزود: به منظور فراهم کردن امکان واگذاری اینترنت پرسرعت به مشترکان کلیه خطوط تلفن PCM Access برگردان و جمع‌آوری شده است.

وی گفت: جهت دسترسی به پهنای باند بیشتر و به منظور مدیریت شبکه و تامین ارتباط مطلوب‌تر trancmation fiberhom در مرکز ترانزیت این شهرستان نصب و راه‌اندازی شده است.

رئیس اداره مخابرات شوش ادامه داد: با توجه به راه‌اندازی اینترنت پرسرعت تلفن همراه در شهرهای؛ شاوور، الوان و حر در سال گذشته، در آینده نزدیک نیز این سرویس در شهر فتح المبین راه اندازی خواهد شد.

 نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتور مرکز تلفن بخش شاوور

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از قطع شدن پوشش تلفن همراه در زمان قطعی برق در بخش شاوور، دیزل ژنراتور مرکز تلفن شاوور"مسلم‌بن‌عقیل" نصب و راه‌اندازی شده است.

توحیدی‌پور گفت: با نصب و راه‌اندازی این دیزل ژنراتور در مرکز تلفن بخش شاوور دیگر در زمان قطع برق مشکلی برای خطوط تلفن ثابت و همراه منطقه پیش نخواهد آمد وارتباط آنها قطع نمی شود

رئیس اداره مخابرات شوش افزود: بیش از 12 سایت BTS در شهر شاوور، الوان و روستاهای این منطقه وجود دارد  که این مناطق را تحت پوشش قرار می‌دهند.

پرداخت غیر حضوری قبوض تلفن

وی بیان کرد: جهت تسهیل در پرداخت غیرحضوری صورتحساب تلفن سامانه 2000 راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند از طریق این سامانه قبوض خود را پرداخت نمایند.

 رئیس اداره مخابرات شهرستان شوش‌ یادآورشد: در سال 95 بیش از 2 هزار و 600 پورت دیتا و بیش از هفتصد و 60 خط اشتراک تلفن ثابت واگذار شده است.

توحیدی‌پور گفت: در حال حاضر بیش از 54 هزار مشترک تلفن همراه ( دائمی و اعتباری) و 38 هزار مشترک تلفن ثابت و بیش از 12 هزار و 500 مشترک ADSL فعال، با سه مرکز پرظرفیت شهری، 23 مرکز کم ظرفیت و 32 دفتر ICT روستایی در شهرستان شوش وجود دارد.

پروژه‌های در دست اقدام  مخابرات در سال‌جاری

رئیس اداره مخابرات شوش به برخی از پروژه‌ها و برنامه‌های در دست اقدام  این اداره در سال‌جاری اشاره نمود‌و‌افزود:‌ تصویب و اجرای پروژه FTTH ( واگذاری فیبر نوری به مجتمع‌های مسکونی، اداری، تجاری و منزل)، توسعه پورت‌های دیتا در سطح مراکز شهری و روستایی، ایجاد امکانات فنی جدید جهت واگذاری تلفن در مناطق شهری و روستایی، ارتقاء کیفیت اینترنت پر‌سرعت بر بستر تلفن ثابت و تلفن همراه، ارتقاء سایت‌های BTS شهرهای تابعه به نسل 3Gو4G و پیگیری تکمیل عملیات نصب و راه‌اندازی bts های جدید در دست اقدام است‌.

توحیدی‌پور در پایان خاطر نشان کرد: همشهریان محترم جهت بهره مندی از سرویس 4G در صورتی که گوشی همراه آنها قابلیت پشتیبانی نسل چهارم را دارد، لازم است نسبت به دریافت سیم کارت جدید ( LTE  USIM)  از طریق دفاتر خدماتی سطح شهر اقدام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «33 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عملیاتی مخابرات شوش هزینه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..