تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرحله بعد از تعرض به آیت الله عیسی قاسم همچون قبل آن نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرآه البحرین، شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد که رویکرد رژیم این کشور در افزایش تنش پیرامون موضوع آیت الله عیسی قاسم به معنای قطع کامل ارتباط با اکثریت است و این امر بازگشت امور را بسیار دشوار خواهد ساخت.

وی همچنین افزود که بدون شک مرحله بعد از تعرض به این شخصیت بزرگ همچون قبل از آن نخواهد بود.

الدیهی در اظهاراتی تلویزیونی ضمن درود به شهدا و خانواده های آنان گفت: رژیم نسبت به قتل و اعدام میدانی شهدا و ذکر آنان به عنوان قانون شکن اقدام نموده و از ترس رسوا شدن جنایت و تعرضات خود به اجساد شهدا و تشییع عظیم آنها، با بی قانونی و بدون انسانیت پیکر شهدا را گرو نگه داشته و خانواده آنها را به دفن اجباری تهدید نمود.

وی افزود: میدان تحصن ثابت کرد که مردم بحرین بر سر دین خود چانه زنی نمی کنند و در مقابل ظلم و ستم ساکت و پذیرا نیستند و بر سر عزت و کرامت خود تعارفی ندارند و رژیم موفق به غلبه بر آنان نخواهد شد.

الدیهی با تاکید بر اینکه رژیم می خواهد از طریق این اقدامات امنیتی به وحدت اجتماعی ضربه بزند و حقوق و آزادی های اساسی را سلب نماید، رویارویی با این روش ها از طریق همبستگی اجتماعی بیشتر با خانواده های آسیب دیده و جوانان تحت پیگرد را خواستار شد.

وی تصریح کرد: رژیم یک سال است سعی دارد چهره آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم را مخدوش نموده و وی را باطل جلوه دهد. این در حالی است که ایشان شخصیتی از شخصیت ها و فقهای اسلام و نماد تقوا و پرهیزکاری و وحدت ملی و اسلامی است.

الدیهی خطاب به رژیم بحرین گفت: اهدافی که قصد تحقق آن را داشتید شکست خورده و هرچقدر که برای ناکام گذاشتن اکثریت تلاش و طرح ریزی کنید با شکست مواجه خواهید شد. ما همچنان خواهان وحدت ملی و اسلامی خواهیم بود و در راستای ناکام گذاشتن تلاش های رژیم برای ایجاد شکاف طائفه ای تلاش می کنیم و طرح فتنه انگیزی طائفه ای به نیتجه نخواهد رسید.

وی همچنین از علما و مراجع دینی اهل سنت و شیعیان و نیز احزاب سیاسی مختلف در کشورهای جهان که موضع برحقی اتخاذ کردند تمجید نموده و گفت: جامعه بین الملل نباید در قبال تداوم جنایات رژیم بحرین نظاره گر باشد. دولت آمریکا و انگلیس مسئول حمایت از سیاست های امنیتی و سرکوبگرانه رژیم هستند.

الدیهی تاکید کرد: رژیم به اجبار معارضان، سیاستمداران و فعالان حقوق بشر و رسانه برای سکوت و انزوا روی آورده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رویکرد تنش آمیز رژیم در موضوع آیت الله قاسم به معنای قطع ارتباط کامل با اکثریت است که این امر بازگشت امور را بسیار دشوار خواهد ساخت. می توانیم بگوییم که این مقوله یک مرحله جدید برای آغاز تحرک است و مرحله پایانی نیست و موجب این است که همه به مسئولیت های ملی خود عمل نمایند.

الدیهی همچنین افزود: کسی که مردم بحرین را می شناسد می داند که یورش ناجوانمردانه به میدان تحصن موجب عزم و پافشاری بیشتر آنها برای ادامه مسیر می شود و مردم بحرین به بردگی و خواری و ذلت تن نداده و نخواهند داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرحله بعد از تعرض به آیت الله عیسی قاسم همچون قبل آن نخواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..