تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه خارجی عربستان به کمترین میزان خود رسید

به گزارش افکارنیوز،

 خبرگزاری «بلومبرگ» در گزارشی نوشت: سرمایه خارجی بانک مرکزی عربستان به کمترین میزان از سال 2011 تاکنون رسیده و در حال حاضر کمتر از 500 میلیارد دلار است.

بلومبرگ به نقل از نهادهای پولی بانک مرکزی عربستان گزارش داد: سرمایه خارجی عربستان با 8.5 میلیارد دلار ریزش به 492.9 دلار در ماه آوریل  رسیده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 13.9 درصد کاهش داشته است.

کاهش شدید سرمایه خارجی عربستان که در آگوست سال 2014 حدود  737 میلیارد دلار بوده طی سال‌های گذشته این روند رو به کاهش خود را ادامه داده است.

 دلیل این ریزش سرمایه خارجی نیز آوردن سرمایه‌ها به داخل کشور برای پر کردن خزانه است که در پی کاهش قیمت نفت در حال خالی شدن است.

بلومبرگ همچنین گزارش داد که بدهی خارجی عربستان نیز افزایش چشمگیری داشته و میزان این افزایش در ماه گذشته 9 میلیارد دلار اعلام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه خارجی عربستان به کمترین میزان خود رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..