تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری ۵۲ متجاوز مرزی در هنگ تایباد و کشف مواد مخدر و سوخت قاچاق

دستگیری ۵۲ متجاوز مرزی در هنگ تایباد و کشف مواد مخدر و سوخت قاچاقبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان از مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشاء الله جان نثار افزود: مرزداران این فرماندهی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور هنگ تایباد، به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و در بازرسی از این خودرو‌ها بیش از ۱۷ کیلو گرم هروئین فشرده و پودری کشف کردند. 

وی اظهار کرد: ماموران این هنگ حین کنترل خودروهایی که قصد خروج از کشور را داشتند نیز بیش از ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند. 

وی همچنین با اشاره به دستگیری ۵۲ متجاوز مرزی طی ۴۸ ساعت گذشته که قصد ورود غیرقانونی به کشور را داشتند گفت: با هرگونه ورود غیرقانونی به شدت برخورد می‌شود. 

استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق حدود ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد. 

تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است. 

انتهای پیام /ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری ۵۲ متجاوز مرزی در هنگ تایباد و کشف مواد مخدر و سوخت قاچاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..