تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ فوتبال قهرمان آسیا؛ شکست استقلال مقابل العین در نیمه نخست

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه هازبن زاید شهر دبی با قضاوت «کو هیونگ جین» از کره جنوبی به مصاف العین امارات رفت و با گل های دقایق 19 و 33 کایو کارلوس نیمه نخست را واگذار کرد.
استقلال ها که در دیدار رفت با گل دقیقه 92 «کاوه رضایی» از روی نقطه پنالتی به برتری رسیده بودند، از ابتدای این دیدار با حملات زیاد تیم عربی در لاک دفاعی فرو رفتند تا در دقیقه 13 ارسال کایو لوکاس از جناح چپ استقلال به مهاجم العین برسد و ضربه زیبای وی را مهدی رحمتی دروازه بان استقلال از کنج بالای دروازه راهی کرنر کند.
حملات آبی پوشان العین ادامه یافت، در دقیقه 19 کایو لوکاس بازیکن برزیلی این تیم پشت محوطه 18 قدم استقلال، شوت سر ضربی را راهی دروازه رحمتی کرد که با خوش شانسی کاپیتان استقلال به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در دقیقه 25 مجبور شد به دلیل مصدومیت فرشید باقری، دست به یک تعویض اجباری بزند و جابر انصاری را به جای وی به زمین بفرستد.
سرانجام حملات تیم العین جواب داد و این تیم بر روی ارسال لی میونگ جو در داخل محوطه 18 قدم نماینده فوتبال ایران به کایو برزیلی رسید و او نیز با شوت سرضرب پای راست خود، مزد زحماتش را بگیرد و دروازه رحمتی را باز کرد.
کایو برزیلی باز هم در دقیقه 33 هنرنمایی کرد و با استفاده از جا ماندن مدافعان استقلال در موقعیت تک به تک با رحمتی پس از دریبل سرپای وی، دومین گل خود و تیم العین را وارد دروازه استقلال کرد.
علی قربانی مهاجم استقلال که کاملا از جریان بازی خارج بود در دقیقه 39 تعویض شد و جای خود را به محسن کریمی داد.
حملات بسیار محدود و نصف و نیمه استقلال نیز در دقایق پاپانی نیمه نخست ره به جای نبرد تا نماینده فوتبال ایران با دریافت دو گل به رختکن برود.
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال برای نیمه نخست این دیدار از ترکیب سیدمهدی رحمتی، رابسون جان واریو، لئوناردو پادووانی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، فرشید باقری(25 جابر انصاری)، مجید حسینی، خسرو حیدری، هرائر مگویان، علی قربانی(39 محسن کریمی) و کاوه رضایی استفاده کرد.
همچنین زوران مامیچ سرمربی آبی پوشان تیم فوتبال العین ترکیب خالد عیسی، اسماعیل احمد، مهند سالم، سالم العزیزی، خالد عبدالرحمن، لی میونگ‌جو، احمد برمان، محمد عبدالرحمان، کایو لوکاس، عمر عبدالرحمان و ناصر الشمرانی درنیمه نخست به میدان فرستاد.
«رضا افتخاری» مدیرعامل باشگاه و «حسن زمانی» عضو هیات مدیره به همراه جواد قراب از پیشکسوتان باشگاه استقلال نیز از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند.
شبد**9029**9122*خبرنگار: محمد مهدی موذن* انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ فوتبال قهرمان آسیا؛ شکست استقلال مقابل العین در نیمه نخست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..