تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




العین ۶-۱ استقلال؛ خودزنی به سبک منصوریان / خداحافظ آسیا!

العین ۶-۱ استقلال؛ خودزنی به سبک منصوریان / خداحافظ آسیا!

ورزش > فوتبال ملی - تیم استقلال با شکست ۶-۱ برابر العین، سنگین‌ترین باخت نمایندگان ایرانی در آسیا را رقم زد و از دور بازی‌ها کنار رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از ساعت ۲۳:۱۵ دوشنبه شب تیم‌های العین امارات و استقلال تهران دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ‌قهرمانان آسیا را برگزار کردند که در پایان ۹۰ دقیقه نماینده کشورمان با شکست سنگین ۶-۱ روبرو و از دور مسابقات حذف شد. استقلال که بازی رفت را ۱-۰ در تهران برده بود، از ابتدا برای انجام یک بازی تدافعی پا به میدان گذاشت، اما این سبک از بازی در نهایت چیزی شبیه به یک خودزنی بود. همین اتفاق باعث شد که حریف اماراتی در نیمه اول دو گل به استقلال بزند و ابتکار عمل را در دست بگیرد. در نیمه دوم با وجود اینکه استقلال فقط یک گل برای صعود نیاز داشت، روند بازی کاملا به سود العین پیش رفت و شاگردان مامیچ در این نیمه هم ۴ بار دروازه استقلال را باز کردند. در دقیقه ۸۳ کاوه رضایی تک گل استقلال در این بازی را به ثمر رساند که فایده‌ای برای منصوریان و تیمش نداشت.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «العین ۶-۱ استقلال؛ خودزنی به سبک منصوریان / خداحافظ آسیا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..