تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات الحشد الشعبی برای پاکسازی مناطق مرزی عراق با سوریه صبح امروز آغاز می‎شود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از المیادین، «هادی العامری» رئیس سازمان بدر عراق اعلام کرد که داعش را هر کجا که باشد، دنبال می‎کنیم و در صورت لزوم با هماهنگی دمشق وارد اراضی سوریه خواهیم شد.

وی گفت: امنیت عراق در صورتی محقق می شود که امنیت سوریه حفظ شود و  امنیت سوریه نیز در گرو امنیت عراق است.

هادی العامری تصریح کرد: قطع مسیرهای امدادرسانی داعش از سوریه نقش زیادی در موفقیت نیروهای عراقی و الحشد الشعبی به مرزهای سوریه داشته است.

وی گفت: رسیدن نیروهای الحشد الشعبی به مرزهای سوریه باعث کمک به ارتش سوریه در رسیدن به مرزهایش می شود.

رئیس سازمان بدر عراق افزود: به زودی نیروهای عراقی به طور کامل بر مرزهای خود با سوریه مستقر خواهند شد. تحقق امنیت عراق بدون نابودی داعش در سوریه امکان پذیر نیست.

العامری گفت: ما به همکاری با دولت سوریه برای تسلط برای مرزهای دو کشور و نابودی داعش در منطقه ادامه می‎دهیم.

وی تاکید کرد که آزادسازی اراضی عراق یک تصمیم عراقی است و از کسی دستور و یا اجازه نمی گیریم و به آمریکایی‎ها اجازه نمی دهیم که در این زمینه دخالت کنند.

هادی العامری افزود: همه طرح های تقسیم سوریه به پایان خواهد رسید. نابودی سناریوهای تقسیم و تجزیه بخشی از اهداف ما برای تسلط بر مناطق مرزی است.

وی به نشست اخیر سران آمریکایی و عربی در ریاض اشاره کرد و گفت: آنچه که در کنفرانس ریاض درباره تشکیل ائتلاف مطرح شده است، موفقیت آمیز نخواهد بود. کمیته مشترک روسی، عراقی، ایرانی و سوریه برای هماهنگی بین طرف ها تشکیل شده است.

انتهای پیام/ح

 

 

http://fna.ir/OAY8XN



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات الحشد الشعبی برای پاکسازی مناطق مرزی عراق با سوریه صبح امروز آغاز می‎شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..