تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگران و ستاره ها در افتتاح رستوران فریبا نادری

بازیگران و ستاره ها در افتتاح رستوران فریبا نادری بازیگران و ستاره ها در افتتاح رستوران فریبا نادری 

فریبا نادری بازیگر جوان سینمای کشور ایران به تازگی رستوران شخصی خود را افتتاح کرده که در مراسم بازگشایی آن بازیگران سرشناسی حضور داشتند. رستوران فریبا نادری , از افرادی که در افتتاح رستوران”دلیجان” فریبا نادری حضور داشتند می‌توان بهسمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، مریم سلطانی، پرستو صالحی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژدهلواسانی، مریم کاویانی، محسن افشانی و پژمان بازغی اشاره کرد.

فریبا نادری با انتشار عکس های زیر نوشت :جانانِ دل، دوستهاي مهربونم، مرسي ك در شبِ افتتاحيهِ دلي جان در كنارمون بوديد.
خيلي ازدوستان در اين عكسها نيستن ولي قدم روي چشمِ ما گذاشتن و نورِ رستوران رو روشن كردن.گلاره عباسي و كمند أمير سليماني مهربون و مهري جانِ شيرازي اقاي بازغي و الهام صفوي و خيلي های ديگه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگران و ستاره ها در افتتاح رستوران فریبا نادری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..