تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواپیمای روسیه، بوئینگ و ایرباس را به چالش می‌کشد+ تصاویر

به گزارش افکارنیوز،

 روسیه روز یکشنبه هواپیمای مسافربری متوسط جدید خود موسوم به «ام‌سی 21» را با موفقیت آزمایش کرد. روسیه امیدوار است بتواند با بهره‌برداری از این هواپیمای مسافربری، بخشی از مشکلات بخش هواپیمایی خود را رفع کند و در عین حال شرکت‌های بزرگ هواپیماسازی مانند ایرباس و بوئینگ را به چالش بکشد.

این هواپیمای مسافربری -که نمونه اولیه آن در ماه ژوئن گذشته رونمایی شده بود- برای مدت 30 دقیقه در ارتفاع هزار متری با سرعت 300 کیلومتر در ساعت پرواز کرد.

«ام‌سی 21» از سوی شرکت هواپیماسازی «ایرکات» طراحی و ساخته شده است. 

آزمایش موفقیت‌آمیز هواپیمای مسافربری جدید روسیه/ مسکو، بوئینگ و ایرباس را به چالش می‌کشد+ تصاویر هواپیمای مسافربری جدید روسیه در شهر ایرکوتسک در منطقه سیبری که مقر شرکت هواپیمایی ایرکوت در آن قرار دارد پرواز آزمایشی خود را انجام داد. آزمایش موفقیت‌آمیز هواپیمای مسافربری جدید روسیه/ مسکو، بوئینگ و ایرباس را به چالش می‌کشد+ تصاویر

این هواپیمای مسافربری جدید روسیه از ظرفیت حمل 211 مسافر برخوردار است و می تواند 6 هزار کیلومتر پرواز کند.

مقام‌های روسیه گفته‌اند امیدوارند این هواپیمای جدید رقیبی برای هواپیمای ای 320 ایرباس و بوئینگ 737 باشد.

آزمایش موفقیت‌آمیز هواپیمای مسافربری جدید روسیه/ مسکو، بوئینگ و ایرباس را به چالش می‌کشد+ تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواپیمای روسیه، بوئینگ و ایرباس را به چالش می‌کشد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..